Ocak 2024

Mavi Kartlıların Türkiye'de Boşanma

Mavi Kartlıların Türkiye’de Boşanma Davalarında Uygulanacak Hukuk

Mavi Kartlıların Türkiye’de Boşanma Davalarında Uygulanacak Hukuk Mavi Kartlıların Türkiye’de Boşanma Davalarında Uygulanacak Hukuk Mavi Kart Boşanma Mavi Kart sahipleri, Türkiye’de boşanma sürecine girdiklerinde, Mavi Kart statülerinin bu süreçte nasıl etkileneceği konusunda bilgi sahibi olmak isteyebilirler. Boşanma sürecinde Mavi Kart statüsünün korunması veya etkilenmesiyle ilgili prosedürler, ilgili yasal düzenlemelere ve durumun özelliklerine bağlı olarak değerlendirilir. […]

Mavi Kartlıların Türkiye’de Boşanma Davalarında Uygulanacak Hukuk Read More »

İsçinin Feshe Karşı Korunması Ve İşe İade Davası

İsçinin Feshe Karşı Korunması Ve İşe İade Davası İsçinin Feshe Karşı Korunması Ve İşe İade Davası İşe İade Davası Kazananların Yorumları İşe iade davası sonucunda kazanan kişilerin yorumları, benzer durumda olan diğer kişilere yol gösterebilir ve tecrübelerini paylaşarak destek olabilir. Kazananların yorumları genellikle adaletin tecellisi ve hukuki mücadelenin önemini vurgular. İşe İade Davası Emsal Kararlar

İsçinin Feshe Karşı Korunması Ve İşe İade Davası Read More »

Yurtdışı Borçlanması Emeklilik Statüsünü Değiştirir Mi

Yurtdışı Borçlanması Emeklilik Statüsünü Değiştirir Mi Yurtdışı Borçlanması Emeklilik Statüsünü Değiştirir Mi Yurtdışı Borçlanma: SSK mı Bağkur mu? Yurtdışında yaşayan veya çalışan bireyler, Türkiye’de emeklilik haklarını kullanabilmek için yurtdışı borçlanma yoluna başvurabilirler. Ancak, bu süreçte hangi sigorta kollarından faydalanacaklarına karar vermeleri gerekir. SSK mı Bağkur mu tercih edileceği, kişinin çalışma durumuna ve sigortalılık sürecine bağlı

Yurtdışı Borçlanması Emeklilik Statüsünü Değiştirir Mi Read More »

Boşanmak İstiyorum Ne Yapmalıyım

Boşanmak İstiyorum Ne Yapmalıyım Boşanmak İstiyorum Ne Yapmalıyım Eşimle Anlaşamıyoruz, Boşanmak İstiyorum Evlilikte uyumsuzluklar ve çatışmalar bazen çözümsüz hale gelebilir ve boşanma kaçınılmaz hale gelebilir. Eşler arasındaki anlaşmazlıkların derinleştiği durumlarda, boşanma isteği doğabilir. Boşanma kararı almak, dikkatlice düşünülmesi gereken bir adımdır ve genellikle profesyonel danışmanlık almak faydalı olabilir. Avukatsız Boşanmak İçin Yapılması Gerekenler Avukatsız boşanma

Boşanmak İstiyorum Ne Yapmalıyım Read More »

Tazminat Dava Dilekçesi Nasıl Hazırlanır

Tazminat Dava Dilekçesi Nasıl Hazırlanır Tazminat Dava Dilekçesi Nasıl Hazırlanır Haksız Fiil Nedeniyle Tazminat Davası Dilekçe Örneği Bir haksız fiilin meydana gelmesi durumunda, mağdur tarafın zararının tazmini için açılan hukuki sürece “haksız fiil nedeniyle tazminat davası” adı verilir. Haksız fiil, bir kişinin başka bir kişiye karşı hukuka aykırı bir şekilde zarar vermesini ifade eder. Tazminat

Tazminat Dava Dilekçesi Nasıl Hazırlanır Read More »